Sunday, February 14, 2010

A non story in the Sunday Telegraph

Oh dear,another expenses story from the BBC fills the front page of the Telegraph.

This time it is the amazing fact that it paid hundreds of its staff more than £100,000 last year despite its leaders' claims that the corporation is run efficiently.

The paper has obtained the 100K list which details 300 of the top salaries paid at the corporation.

It reveals that

the total cost of the high earners' salaries was the equivalent of the television licence fees paid by 400,000 households.


And ?????????

No comments: